Fireclean Foam - Profesjonalny Preparat do Mycia Pieca Konwekcyjnego i Grilla op. 50ml
Opis
Ekologiczny Preparat do Czyszczenia Pieca Konwekcyjnego i Grilla.
Fireclean Foam to profesjonalny, ekologiczny preparat do czyszczenia pieca konwekcyjnego i grilla, który zastąpi wiele innych środków czystości. Wyprodukowany przez MP Concept, polskiego producenta ekologicznych środków czystości, Fireclean Foam cechuje się wyjątkową skutecznością w usuwaniu przypaleń, nalotów smolistych oraz tłustych zabrudzeń.
Wyróżniki Fireclean Foam:
- Wydajność: Jeden psik (2 ml) wystarcza, aby usunąć każde przypalenie. W pojemniku znajduje się aż 10 litrów preparatu.
- Ekologiczny: Preparat jest biodegradowalny nawet do 98%, dzięki starannie dobranemu składowi. Bezpieczny dla środowiska i użytkowników.
- Polski produkt: Fireclean Foam to produkt polski od A do Z.
Oto, co Fireclean Foam może wyczyścić:
- Ruszt żeliwny grilla: Czyszczenie grilla staje się szybkie, przyjemne i bezpieczne. Naniesienie ekologicznej pianki na ruszt i oczekiwanie około 5 minut wystarczy, aby usunąć przypalenia i nalot smolisty.
- Szybę kominkową: Ekologiczny preparat do czyszczenia szyby kominkowej usunie nawet najbardziej zabrudzoną szybę w 3 do 5 minut. Pianka sama zaczyna usuwać osad smolisty z szyby kominkowej podczas spływania.
- Kuchnię gazową: Fireclean Foam to ekologiczny płyn do czyszczenia kuchni gazowej. Nanieś piankę na przypalone miejsca, poczekaj kilka minut, przetrzyj i gotowe!
- Piekarnik konwekcyjny: Nasz ekologiczny płyn do pieca konwekcyjnego to prosty sposób na usunięcie przypaleń. Nanieś preparat, zostaw na 3-5 minut, przetrzyj i ciesz się czystym piekarnikiem.
Z Fireclean Foam nie musisz przepłacać za różne profesjonalne środki czystości. Skorzystaj z tego ekologicznego, wydajnego i skutecznego preparatu do usuwania przypaleń. Zapewnij sobie bezpieczeństwo oraz oszczędność, inwestując w Fireclean Foam - ekologiczny preparat do czyszczenia pieca konwekcyjnego i grilla.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.